TAUER GROUP A.S. – SERVIS EKEKTROKOL A ELEKTROKOLOBĚŽEK
- Zákazník dopraví kolo/koloběžku k reklamaci či k servisu na adresu prodejce Tauer Group a.s., Milady Horákové 357/4, 568 02 Svitavy.
- Kolo/koloběžka se po obdržení dostává do autorizovaného servisního střediska přímo u dovozce, kde je výrobek opraven.
- V případě neuznané reklamace či placeného servisu, bude zákazníkovi sdělen cenový návrh opravy, po jehož písemném odsouhlasení bude oprava realizována.
- V případě placené opravy či nesouhlasu s cenou opravy je poštovné za zpětnou dopravu na adresu zákazníka účtováno formou dobírky.
SLUŽBA KOLOFIX – SERVIS ELEKTROKOL
- Zákazník navštíví stránky KOLOFIX.CZ, kde si může servis snadno a rychle objednat na přesný čas pomocí webové stránky, aplikace nebo na telefonu 800 01 01 01.
- Zákazník si na webových stránkách vybere pobočku a čas návštěvy servisu, který mu bude nejvíce vyhovovat.
- Kolo se na pobočce KOLOFIX dostává k mechanikovi, který zásilku převezme a kolo opraví.
- Zákazník dostává informaci, že jeho kolo je opravené a že si jej může vyzvednout. V případě neuznané reklamace bude zákazníkovi sdělen cenový návrh opravy.
- Záruční servis je v případě uznané reklamace hrazen dovozcem tj. společností Tauer Group a.s.
Seznam poboček servisních míst naleznete KOLOFIX naleznete ZDE:
Každá pobočka je plně vybavený cykloservis se zkušenými mechaniky, s příjemnou atmosférou, s dobrou kávou a s wifi zdarma. Nemáš čas k nám přijet? Stáhni si naši aplikaci nebo nám zavolej 800 01 01 01 a my přijedeme s mobilní dílnou až k tobě.